Φτιάξαμε μια προσομοίωση του παιχνιδιού "Κρυφτό". Το σκεπτικό ήταν να προγραμματιστούν κύβοι ώστε ο παίκτης που κυνηγάει να πετάει ένα συγκεκριμένο φίλτρο σε όποιον βρει. Η πλατεία που χρησιμοποιήθηκε για το παιχνίδι φτιάχτηκε εξολοκλήρου εντός του μαθήματος και προστέθηκαν οι εξής εντολές για τις λειτουργίες του παιχνιδιού:
- Τυχαίος παίκτης έπαιρνε ένα φίλτρο και άλλαζε η κατάσταση παιχνιδιού του ώστε να διαφοροποιείται από τους υπόλοιπους. Αυτός ήταν αυτός που τα "φυλάει"
- Οι υπόλοιποι παίκτες είχαν ενιαία κατάσταση και διαγράφηκαν τα ονόματά τους ώστε να μην είναι ευδιάκριτοι όταν κρύβονταν
- Υπήρχε κύβος που έλεγχε συνεχώς αν κάποιος από τους παίκτες που κρύβονται χτυπήθηκε από το φίλτρο του κυνηγού, ώστε να τηλεμεταφερθεί στη "φυλακή"
- Στη φωλιά του κυνηγού υπήρχε διακόπτης που αν κάποιος περπατούσε πάνω του όλοι οι φυλακισμένοι παίκτες ελευθερώνονταν.
Σκοπός του κυνηγού ήταν να φυλακίσει όλους τους παίκτες μέσα σε 5 λεπτά, ενώ σκοπός των υπολοίπων ήταν να αντέξει έστω και ένας εκτός φυλακής, όπως δηλαδή ακριβώς είναι και οι κανόνες του πραγματικού παιχνιδιού "Κρυφτό". Τα παιδιά το διασκέδασαν απίστευτα καθώς ήταν πολύ ευρηματικά σε υπόγειες κρυψώνες ή παράξενες διαφυγές που οδηγούν στη φωλιά για απελευθέρωση των φυλακισμένων.