fb_pixel

Κυνηγητό στο Minecraft

Κατασκευάσαμε ένα επιτραπέζιο στο οποίο οι agents κυνηγούσαν τους χρήστες ως εξής: Ο κάθε agent διάλεγε ένα τυχαίο σημείο πάνω στην πίστα και τοποθετούσε έναν χρυσό κύβο. Έπειτα από 5 δευτερόλεπτα ο κύβος εξαφανιζόταν και στη θέση του ερχόταν ο agent. Εάν ο χρήστης ήταν εντός εμβέλειας χτυπήματος, τότε ο agent τον έκανε τηλεμεταφορά στη "φυλακή". Το παιχνίδι επαναλαμβανόταν αυτόματα χωρίς να απαιτείται επανεκτέλεση του κώδικα από τους χρήστες.

Ο κώδικας σε Python: difXvalue = 0 difZvalue = 0 difX = 0 difZ = 0

def on_on_chat(): global difXvalue, difZvalue, difX, difZ for index in range(10): difXvalue = randint(1, 49) difZvalue = randint(1, 49) builder.teleport_to(world(difXvalue, 70, difZvalue)) builder.place(GOLD_BLOCK) loops.pause(5000) builder.place(BLOCK_OF_QUARTZ) agent.teleport(world(difXvalue, 71, difZvalue), WEST) difX = abs(player.position().get_value(Axis.X) - agent.get_position().get_value(Axis.X)) difZ = abs(player.position().get_value(Axis.Z) - agent.get_position().get_value(Axis.Z)) if difX <= 5 and difZ <= 5: player.teleport(pos(0, 20, 0)) loops.pause(5000) player.on_chat("run", on_on_chat)

Προηγούμενο Σχέδιο-Κατασκευή
IR control made by Robotica
Επόμενο Σχέδιο-Κατασκευή
Γκρινιάρης στο Minecraft
Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος.