Απαιτητικό προγραμματιστικά πρότζεκτ σε Minecraft, στο οποίο με τα παιδιά προσομοιάσαμε το επιτραπέζιο παιχνίδι "γκρινιάρης". Φτιάξαμε μια πίστα στην οποία όλοι οι agents τοποθετούνταν με εντολές στην εκκίνηση και έπειτα ο κάθε χρήστης έτρεχε τις εντολές οι οποίες έριχναν ζάρι και ο agent του προχωρούσε αντίστοιχα κελιά. Ο agent αναγνώριζε τις στροφές στη διαδρομή καθώς και "παγίδες" οι οποίες τον έστελναν στην εκκίνηση.
Ο κώδικας σε Python: zari = 0
def on_on_chat(): global zari zari = randint(1, 6) player.say(zari) for index in range(zari): if agent.inspect(AgentInspection.BLOCK, DOWN) == 41: agent.move(FORWARD, 1) elif agent.inspect(AgentInspection.BLOCK, DOWN) == 133: agent.turn(RIGHT_TURN) agent.move(FORWARD, 1) elif agent.inspect(AgentInspection.BLOCK, DOWN) == 152: agent.turn(LEFT_TURN) agent.move(FORWARD, 1) else: agent.move(FORWARD, 1) if agent.inspect(AgentInspection.BLOCK, DOWN) == 17: agent.teleport(world(1339, 64, -96), NORTH) player.on_chat("run", on_on_chat)
def on_on_chat2(): agent.teleport(world(1339, 64, -96), NORTH) player.on_chat("start", on_on_chat2)