fb_pixel

Γκρινιάρης στο Minecraft

Απαιτητικό προγραμματιστικά πρότζεκτ σε Minecraft, στο οποίο με τα παιδιά προσομοιάσαμε το επιτραπέζιο παιχνίδι "γκρινιάρης". Φτιάξαμε μια πίστα στην οποία όλοι οι agents τοποθετούνταν με εντολές στην εκκίνηση και έπειτα ο κάθε χρήστης έτρεχε τις εντολές οι οποίες έριχναν ζάρι και ο agent του προχωρούσε αντίστοιχα κελιά. Ο agent αναγνώριζε τις στροφές στη διαδρομή καθώς και "παγίδες" οι οποίες τον έστελναν στην εκκίνηση.

Ο κώδικας σε Python: zari = 0

def on_on_chat(): global zari zari = randint(1, 6) player.say(zari) for index in range(zari): if agent.inspect(AgentInspection.BLOCK, DOWN) == 41: agent.move(FORWARD, 1) elif agent.inspect(AgentInspection.BLOCK, DOWN) == 133: agent.turn(RIGHT_TURN) agent.move(FORWARD, 1) elif agent.inspect(AgentInspection.BLOCK, DOWN) == 152: agent.turn(LEFT_TURN) agent.move(FORWARD, 1) else: agent.move(FORWARD, 1) if agent.inspect(AgentInspection.BLOCK, DOWN) == 17: agent.teleport(world(1339, 64, -96), NORTH) player.on_chat("run", on_on_chat)

def on_on_chat2(): agent.teleport(world(1339, 64, -96), NORTH) player.on_chat("start", on_on_chat2)

Προηγούμενο Σχέδιο-Κατασκευή
Κυνηγητό στο Minecraft
Επόμενο Σχέδιο-Κατασκευή
Τανκ (28η Οκτωβρίου)
Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος.