fb_pixel

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις στο χώρο μας

για τμήματα σχολείων από Α' Δημοτικού μέχρι Γ' Λυκείου

τι να περιμένετε

Στο εργαστήριό μας αγαπάμε τη μάθηση μέσα από την πράξη και το πείραμα - εκεί όπου η ανάγκη για γνώση προηγείται της λύσης. Υποδεχόμαστε τάξεις από Α’ Δημοτικού έως Γ’ Λυκείου σε βιωματικά workshops ρομποτικής με αυθεντικά θέματα που συνδέονται με τη σχολική ύλη. Οι ομάδες σχεδιάζουν, δοκιμάζουν, αποτυγχάνουν με ασφάλεια και ξαναπροσπαθούν, όπως οι μηχανικοί. Μαζί με τον/την εκπαιδευτικό έχουμε τη δυνατότητα να συνδιαμορφώσουμε εργαστήριο κατά παραγγελία. Ελάτε να ανάψουμε τη σπίθα της δημιουργίας!
  • Πειράματα: δραστηριότητες βασισμένες στη σχολική ύλη της τάξης
  • Διάρκεια: 1,5 έως 2,5 ώρες / επίσκεψη, σύμφωνα με το πρόγραμμα της σχολικής σας εκδρομής
  • Κόστος: 8€ / μαθητή (4€ για παιδιά πολύτεκνων, αδέρφια στην ίδια τάξη και περιπτώσεων παιδιών που κρίνει ο/η εκπαιδευτικός)
  • Πλήθος μαθητών: έως 24 / επίσκεψη
  • Περίοδος: Έναρξη 1 Οκτωβρίου – Λήξη 15 Ιουνίου
  • Τοποθεσία: Δια ζώσης στο εργαστήριό μας στην Πάτρα (Νοταρά 153), με ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση των μαθητών.
  • Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος στο κάτω μέρος της σελίδας ή καλέστε μας στο 2610-331112 για περισσότερες πληροφορίες

Πλοήγηση στα workshops

    • Α - Β Δημοτικού
      Α - Β Δημοτικού

      Α - Β Δημοτικού

    • Ταχύτητα - Χρόνος - Απόσταση

      Ξέρατε ότι ο Γαλιλαίος μετρούσε τον χρόνο με... το χτύπο της καρδιάς του; Σήμερα, με Ρομπότ Τελευταίας Τεχνολογίας, τα παιδιά εξερευνούν χρόνο-ταχύτητα-απόσταση παίζοντας με ρομπότ!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Τα παιδιά κατανοούν τη σχέση ταχύτητας, χρόνου και απόστασης μέσα από πειραματισμό.

      • Μαθαίνουν να κάνουν προβλέψεις, να παρατηρούν και να συγκρίνουν αποτελέσματα.

      • Αναπτύσσουν δεξιότητες απλής μέτρησης (χρόνος/απόσταση) και εξαγωγής συμπερασμάτων.

      • Εξασκούνται στη συνεργασία σε ομάδες και στην παρουσίαση αποτελεσμάτων.

      • Συνδέουν τη μαθηματική σκέψη με το παιχνίδι και τη ρομποτική.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Μαθηματικά Α΄–Β΄: μέτρηση μήκους και χρόνου, έννοιες σύγκρισης (περισσότερο–λιγότερο, γρηγορότερα–αργότερα).

      • Φυσικές Επιστήμες: παρατήρηση φαινομένων κίνησης, σχέση αιτίας–αποτελέσματος.

      • ΤΠΕ/Ρομποτική: εισαγωγή στον προγραμματισμό και στον πειραματισμό με ρομπότ.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργασία, διερεύνηση, δημιουργική επίλυση προβλημάτων.



    • Α - Β Δημοτικού
      Α - Β Δημοτικού

      Α - Β Δημοτικού

    • Αυτοματισμοί στην υπηρεσία της προστασίας των ανθρώπων

      Το πρώτο ηλεκτρικό φανάρι λειτούργησε στο Λονδίνο το 1868. Με το micro:bit και ηλεκτρονικά σε πλακέτες πρωτοτυποποίησης τα παιδιά φτιάχνουν τα δικά τους φανάρια με προγραμματισμό και LEDs!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση βασικής ηλεκτρονικής: κύκλωμα, διακόπτης, ροή ρεύματος.

      • Δημιουργία απλού φαναριού αυτοκινήτων με LED.

      • Επέκταση σε συγχρονισμένο φανάρι αυτοκινήτων–πεζών.

      • Εισαγωγή στον προγραμματισμό με micro:bit (MakeCode).

      • Ανάπτυξη συνεργασίας, πειραματισμού και επίλυσης προβλημάτων.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Φυσικές Επιστήμες Α΄–Β΄: ρεύμα – κλειστό κύκλωμα, παρατήρηση αιτίου–αποτελέσματος.

      • Μαθηματικά: ακολουθία/σειρά γεγονότων (πράσινο–πορτοκαλί–κόκκινο).

      • ΤΠΕ/Ρομποτική: προγραμματισμός με blocks, αυτοματοποίηση διαδικασιών.

      • Δεξιότητες Ζωής: κανόνες κυκλοφορίας, ασφάλεια, συνεργασία σε ομάδες.



    • Γ - Δ Δημοτικού
      Γ - Δ Δημοτικού

      Γ - Δ Δημοτικού

    • Από τα Hz στα GHz

      Το πρώτο ακριβές εκκρεμές ρολόι εφευρέθηκε το 1656 από τον Χριστόφορο Χιούγκενς; 370 xρόνια μετά, τα παιδιά ανακαλύπτουν πώς μετριέται ο χρόνος με παλμούς και συχνότητες χρησιμοποιώντας προγραμματιζόμενες ηλεκτρονικές πλακέτες!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση της έννοιας του χρόνου και της συχνότητας (Hz) μέσα από πειράματα με LED.

      • Διάκριση αργών και γρήγορων ρυθμών μέσω αλλαγής παλμών.

      • Σύνδεση της συχνότητας LED με τη λειτουργία του «ρολογιού» του υπολογιστή (CPU).

      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας (χειριστής – παρατηρητής – καταγραφέας).

      • Ενίσχυση δεξιοτήτων παρατήρησης, πρόβλεψης και εξαγωγής συμπερασμάτων.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Φυσικές Επιστήμες Γ΄–Δ΄: χρόνος, ρυθμός, περιοδικά φαινόμενα, μέτρηση.

      • Μαθηματικά: έννοια συχνότητας, μετρήσεις και υπολογισμοί (πλήθος ανά δευτερόλεπτο).

      • ΤΠΕ/Ρομποτική: προγραμματισμός micro:bit με blocks, κατανόηση «ρολογιού» υπολογιστή.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργασία, διερεύνηση, σύνδεση τεχνολογίας με καθημερινή ζωή.



    • Γ - Δ Δημοτικού
      Γ - Δ Δημοτικού

      Γ - Δ Δημοτικού

    • Δημιουργία γεωμετρικών σχημάτων με ρομποτική

      Ξέρατε ότι τα ρομπότ της NASA "σκέφτονται" σε στροφές και γωνίες για να περπατούν στον Άρη; Με Ρομπότ Τελευταίας Τεχνολογίας μαθαίνουμε τα ίδια μυστικά!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση της διαφοράς κίνησης με μία ή δύο ρόδες.

      • Συσχέτιση του χρόνου περιστροφής με το μέγεθος στροφής (γωνία).

      • Μέτρηση χρόνου για πλήρη περιστροφή και εξαγωγή σχέσεων (360°, 180°, 90°).

      • Δημιουργία γεωμετρικών σχημάτων μέσω προγραμματισμού (τετράγωνο, τρίγωνο, πεντάγωνο).

      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων πρόβλεψης, παρατήρησης και συνεργασίας.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Μαθηματικά Γ΄–Δ΄: γεωμετρικά σχήματα, γωνίες, κατανόηση σχέσης χρόνου–στροφής.

      • Φυσικές Επιστήμες: κίνηση, περιστροφή, σχέση αιτίας–αποτελέσματος.

      • ΤΠΕ/Ρομποτική: προγραμματισμός ρομπότ, χρήση χρόνου για επίτευξη γωνιών/σχημάτων.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργασία, πειραματισμός, δημιουργική επίλυση προβλημάτων.



    • Δ - Ε - ΣΤ Δημοτικού
      Δ - Ε - ΣΤ Δημοτικού

      Δ - Ε - ΣΤ Δημοτικού

    • Το κλάσμα στην καθημερινότητα

      Ο Πυθαγόρας και οι μαθητές του χρησιμοποιούσαν τα κλάσματα για να περιγράψουν τις νότες στη μουσική. Εμείς κινούμε με ακρίβεια Ρομπότ Τελευταίας Τεχνολογίας χρησιμοποιώντας μαθηματικά κλασμάτων!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση του κλάσματος ως ίσων μερών ενός όλου.

      • Σύνδεση χρόνου, απόστασης και ταχύτητας με κλασματικές αναλογίες.

      • Διάκριση διαφορετικών ταχυτήτων και αντίστοιχων κλασμάτων διαδρομής.

      • Εξάσκηση στην πρόσθεση κλασμάτων (ομώνυμων & ετερώνυμων) με βιωματικό τρόπο.

      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης, υπολογισμού και συνεργασίας.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Μαθηματικά Δ΄–ΣΤ΄: κλάσματα ως μέρη του όλου, πρόσθεση κλασμάτων, αναλογίες.

      • Φυσικές Επιστήμες: κίνηση, ταχύτητα, χρόνος, πειραματική μέτρηση.

      • ΤΠΕ/Ρομποτική: προγραμματισμός Maqueen, χρήση τεχνολογίας για κατανόηση μαθηματικών εννοιών.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργατική μάθηση, σύνδεση αφηρημένων εννοιών με βιωματικές εμπειρίες.



    • Δ - Ε - ΣΤ Δημοτικού
      Δ - Ε - ΣΤ Δημοτικού

      Δ - Ε - ΣΤ Δημοτικού

    • Κατασκευή ηλεκτρονικού μουσικού οργάνου Theremin

      Ξέρατε ότι ο Μπαχ έγραφε μουσική σαν μαθηματικά παζλ; Με προγραμματιζόμενες ηλεκτρονικές πλακέτες και αισθητήρες απόστασης, τα παιδιά ανακαλύπτουν ότι οι νότες είναι αριθμοί που... τραγουδούν!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Σύνδεση συχνότητας με το ύψος του ήχου (pitch).

      • Κατανόηση ότι οι νότες αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες συχνότητες.

      • Διάκριση ιδιοτήτων του ήχου: ύψος (ψηλός–χαμηλός) και ένταση (δυνατά–σιγά).

      • Δημιουργία απλού μουσικού οργάνου με micro:bit και αισθητήρες.

      • Συνεργατική εκτέλεση μουσικής (συνδυασμός pitch–έντασης).

      • Ενίσχυση δημιουργικότητας και σύνδεση μαθηματικών με τέχνη.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Μουσική Δ΄–ΣΤ΄: ιδιότητες ήχου (ύψος, ένταση), αναγνώριση και παραγωγή ήχων/νότων.

      • Φυσικές Επιστήμες: συχνότητα, ήχος ως κύμα, σχέση ύψους και έντασης με φυσικά μεγέθη.

      • Μαθηματικά: συχνότητα ως αριθμός επαναλήψεων/δευτερόλεπτο, μαθηματικές αναλογίες στις νότες.

      • ΤΠΕ/Ρομποτική: χρήση micro:bit και αισθητήρων για δημιουργία διαδραστικών εφαρμογών.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργασία, δημιουργικότητα, διαθεματική σύνδεση επιστήμης και τέχνης.



    • Ε - ΣΤ Δημοτικού
      Ε - ΣΤ Δημοτικού

      Ε - ΣΤ Δημοτικού

    • Αυτόνομη οδήγηση οχημάτων

      Όταν ισορροπείτε σε ποδήλατο, το μυαλό σας κάνει συνεχώς μικρές “διορθώσεις”! Με Ρομπότ Τελευταίας Τεχνολογίας ανακαλύπτουμε την ίδια λογική στην οδήγηση αυτόνομων οχημάτων.


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση της έννοιας του σφάλματος (error) και της διόρθωσης πορείας.

      • Αναγνώριση διαφορών στη συμπεριφορά ρομπότ χωρίς έλεγχο, με switch control και με P control.

      • Πειραματική εύρεση της «σωστής» τιμής P για σταθερή και γρήγορη κίνηση.

      • Σύνδεση της ρομποτικής με πραγματικές εφαρμογές (αυτοκίνητα, drones, διαστημικά οχήματα).

      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, παρατήρησης και κριτικής σκέψης.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Φυσικές Επιστήμες Ε΄–ΣΤ΄: έννοιες ισορροπίας, αιτίας–αποτελέσματος, συστήματα με ανατροφοδότηση.

      • Μαθηματικά: αναλογικότητα, μεταβλητές, δοκιμή και βελτιστοποίηση τιμών.

      • ΤΠΕ/Ρομποτική: εισαγωγή σε βασικές αρχές ελέγχου (proportional control), πειραματισμός με παραμέτρους.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργατική μάθηση, σύνδεση θεωρίας με εφαρμογές, επίλυση προβλημάτων με πειραματική μέθοδο.



    • Γυμνάσιο
      Γυμνάσιο

      Γυμνάσιο

    • Εργαστηριακή μέτρηση της ταχύτητας του ήχου

      Με προγραμματισμό και αισθητήρες μετράμε ταχύτητα... ακόμα και του ήχου!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Σύνδεση απόστασης, χρόνου και ταχύτητας μέσα από πειράματα.

      • Κατανόηση αναλογικότητας: σταθερός χρόνος → απόσταση ∝ ταχύτητα, σταθερή απόσταση → χρόνος ∝ 1/ταχύτητα.

      • Διατύπωση του τύπου v = s / t.

      • Μέτρηση και υπολογισμός της ταχύτητας του ήχου με αισθητήρα υπερήχων.

      • Σύνδεση θεωρίας φυσικής με πειραματική επαλήθευση.

      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων μέτρησης, συνεργασίας και επιστημονικής σκέψης.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Φυσική Γυμνασίου: κίνηση, ταχύτητα, χρόνος, απόσταση, ήχος – κύματα, μέτρηση ταχύτητας διάδοσης.

      • Μαθηματικά: αναλογίες, εξισώσεις, χρήση τύπου v = s / t.

      • ΤΠΕ/Ρομποτική: αισθητήρες υπερήχων, εφαρμογή τύπων μέσω πειραματικών δεδομένων.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργατική διερεύνηση, πειραματική προσέγγιση, σύνδεση θεωρίας–πράξης.



    • Γυμνάσιο
      Γυμνάσιο

      Γυμνάσιο

    • Από το τρανζίστορ στις πύλες και την ψηφιακή σχεδίαση

      Το πρώτο ολοκληρωμένο κύκλωμα του 1958 χωρούσε στε μία παλάμη και περιείχε δεκάδες λογικές πύλες. Σήμερα ο επεξεργαστής του κινητού μας, περιέχει πλέον δισεκατομμύρια από αυτές; Ας φτιάξουμε μια λογική πύλη στο εργαστήριο και κυκλώματα με αυτήν!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Γνωριμία με τις βασικές λογικές πύλες (NAND, NOT, AND, OR, XOR).

      • Κατανόηση υλοποίησης πυλών με τρανζίστορ και ολοκληρωμένα κυκλώματα (IC 7400).

      • Κατανόηση πινάκων αληθείας και σύνθεσης πυλών.

      • Υλοποίηση ημιαθροιστή με το micro:bit (σύνδεση hardware–software).

      • Σύνδεση λογικών κυκλωμάτων με τη λειτουργία των υπολογιστών (άθροιση bits).

      • Ανάπτυξη πειραματικών και αναλυτικών δεξιοτήτων.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Πληροφορική Γυμνασίου: βασική λογική, πίνακες αληθείας, αλγοριθμική σκέψη, προγραμματισμός micro:bit.

      • Φυσικές Επιστήμες: ηλεκτρικά κυκλώματα, τρανζίστορ, λειτουργία ολοκληρωμένων κυκλωμάτων.

      • Μαθηματικά: δυαδικό σύστημα, πράξεις με bits, αλγεβρική λογική.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργατική μάθηση, σύνδεση θεωρίας με πρακτική εφαρμογή, δημιουργική επίλυση προβλημάτων.



    • Γυμνάσιο
      Γυμνάσιο

      Γυμνάσιο

    • Ελεγκτές σταθερότητας κίνησης των ρομπότ

      Ξέρατε ότι οι πρώτοι PID ελεγκτές σφάλματος, χρησιμοποιήθηκαν το 1922 στη ρύθμιση ατμομηχανών; Η ίδια αρχή χρησιμοποιείται σήμερα στα βιομηχανικά ρομπότ και τα αυτόνομα οχήματα!


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση της διαφοράς μεταξύ switch, P και PD control.

      • Εξοικείωση με την έννοια του σφάλματος (error) και της παραγώγου του.

      • Αναγνώριση της σημασίας της ρύθμισης παραμέτρων (tuning).

      • Σύνδεση θεωρίας feedback control με πειραματικά δεδομένα.

      • Καλλιέργεια συνεργασίας και δεξιοτήτων συγκριτικής αξιολόγησης (αγώνες ομάδων).

      • Σύνδεση ρομποτικής με πραγματικά συστήματα (αυτόνομα οχήματα, drones).



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Φυσική Γυμνασίου: έννοια μεταβολής, ταχύτητας, σταθερότητας, εφαρμογή μοντέλων.

      • Μαθηματικά: αναλογίες, μεταβλητές, εισαγωγή στην έννοια παραγώγου ως ρυθμού μεταβολής.

      • Πληροφορική: προγραμματισμός micro:bit, βασικές αρχές αυτοματισμού και ελέγχου.

      • Δεξιότητες Ζωής: συνεργασία, πειραματική μέθοδος, σύνδεση τεχνολογίας με εφαρμογές στην καθημερινότητα.



    • Λύκειο
      Λύκειο

      Λύκειο

    • Φαινόμενο Doppler

      Πως γνωρίζουμε ότι το σύμπαν διαστέλλεται; Η μαγεία του φαινομένου Doppler. Τι είναι όμως αυτό το φαινόμενο που συναντάμε συνεχώς γύρω μας χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε;


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση της σχέσης ταχύτητας, συχνότητας και κίνησης πηγής.

      • Διατύπωση και πειραματική επιβεβαίωση του τύπου Doppler για ήχο.

      • Διάκριση μεταβολής συχνότητας από μεταβολή έντασης.

      • Υπολογισμός ταχύτητας ρομπότ και πρόβλεψης συχνότητας με θεωρητικές σχέσεις.

      • Σύνδεση με εφαρμογές (ραντάρ, ιατρική υπερηχογραφία, αστροφυσική – ερυθρομετατόπιση).

      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων μέτρησης, πειραματικής διαδικασίας και κριτικής σκέψης.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Φυσική Λυκείου: κύματα, ταχύτητα διάδοσης, συχνότητα, εφαρμογή του φαινομένου Doppler.

      • Μαθηματικά: χρήση λόγων και αναλογιών, εξίσωση Doppler με παραμέτρους c και v.

      • Πληροφορική/STEAM: χρήση αισθητήρων και ρομποτικής για επιστημονικά πειράματα.

      • Δεξιότητες Ζωής: πειραματική προσέγγιση, συνεργατική έρευνα, σύνδεση φυσικής θεωρίας με τεχνολογικές και κοινωνικές εφαρμογές.



    • Λύκειο
      Λύκειο

      Λύκειο

    • Εργαστηριακή επιβεβαίωση των τύπων της ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης

      Η ίδια εξίσωση s = ½·a·t² που μαθαίνουμε στη Φυσική στο σχολείο μας, “τρέχει” κρυφά μέσα στους υπολογιστές των οχημάτων Tesla όταν υπολογίζουν πώς θα κινηθούν. Μπορούμε άραγε πειραματικά να ποδείξουμε ότι ισχύει;


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση της έννοιας ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης.

      • Εξοικείωση με τον Νόμο Hooke και χρήση ελατηρίου ως δυναμόμετρο.

      • Υπολογισμός θεωρητικών επιταχύνσεων από τη σχέση F = m·a.

      • Μέτρηση χρόνων και εξαγωγή πειραματικής επιτάχυνσης με τον τύπο s = ½·a·t².

      • Σύγκριση θεωρητικών και πειραματικών τιμών – κατανόηση αποκλίσεων.

      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων μέτρησης, καταγραφής και ανάλυσης δεδομένων.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Φυσική Λυκείου (Α΄ τάξη): Κινηματική – ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση, Νόμος Hooke, F=ma.

      • Μαθηματικά: αναλογίες, γραφήματα (s–t², F–PWM), εξίσωση 2ου βαθμού.

      • Πληροφορική/STEAM: αξιοποίηση micro:bit για χρονισμό, καταγραφή και ανάλυση πειραμάτων.

      • Δεξιότητες Ζωής: πειραματική μεθοδολογία, συνεργασία, ερμηνεία αποκλίσεων θεωρίας–πράξης.



    • Λύκειο
      Λύκειο

      Λύκειο

    • Από την NAND στον 8-bit Αθροιστή

      Όλη η ψηφιακή λογική ξεκινά από μία πύλη! Θα την φτιάξουμε στο εργαστήριο και με αυτήν θα χτίσουμε όλα τα ηλεκτρονικά μέρη ενός μικρού υπολογιστή βήμα - βήμα


      Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:



      • Κατανόηση της NAND ως θεμελιώδους πύλης.

      • Δημιουργία βασικών πυλών (NOT, AND, OR, XOR, NOR) αποκλειστικά με NAND.

      • Κατασκευή ημιαθροιστή και πλήρους αθροιστή.

      • Δημιουργία 8-bit αθροιστή και κατανόηση της έννοιας carry.

      • Σύνδεση των λογικών πυλών με τη λειτουργία CPU και ALU.

      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων πειραματισμού με breadboard, ICs και προσομοιώσεις.



      Σύνδεση με την Σχολική Ύλη:


      • Πληροφορική Λυκείου: Αρχές λογικής σχεδίασης, ψηφιακά κυκλώματα, δυαδική αριθμητική.

      • Φυσική/Τεχνολογία: εφαρμογή τρανζίστορ ως διακοπτών.

      • Μαθηματικά: δυαδικό σύστημα, αριθμητικές πράξεις με bit.

      • Δεξιότητες Ζωής – STEM: κατανόηση σχέσης θεωρίας–πράξης, ανάπτυξη συνεργασίας, κριτικής σκέψης και δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων.