Η συγκεκριμένη διάταξη που δημιούργησαν οι μαθητές έχει δυνατότητα να αντιλαμβάνεται το χτύπημα στο επάνω μέρος της (μέσω του αισθητήρα αφής), ενώ η ίδια γνωρίζει το ύψος της κεφαλής της (μέσω του μοτέρ).
Έτσι με τέσσερις όμοιες κατασκευές σε συνδυασμό με έναν εγκέφαλο, ή οχτώ σε συνδυασμό με δύο εγκεφάλους, δημιουργήθηκε ''παιχνίδι'' που ελέγχει εάν ο παίχτης χτυπάει τη σωστή κεφαλή μέσα σε τυχαίο χρονικό διάστημα που αποφασίζεται από το ρομπότ.